Een traject met een Professional of Business Organizer bestaat vaak uit meerdere werkafspraken. Hoeveel en hoe vaak dat hangt af van de omvang van de klus (aantal ruimtes, hoeveelheid spullen en het tempo van opruimen). Hieronder een voorbeeld van twee tarieven voor pakketten en het uurtarief.
Een werkafspraak duurt in principe 3 uur. Binnen deze tijd is er veel haalbaar. Het is mogelijk hier van af te wijken i.v.m. beperkingen van de gezondheid en/of grootte van de klus. Hierover worden voorafgaand, bij de intake, afspraken gemaakt, maar belangrijk is dat de klant het tempo bepaald.
De kennismaking/intakegesprek is vrijblijvend en dus gratis.
Hieronder twee pakket tarieven voor particulieren:
Een frisse start – €175,-
De Professional Organizer geeft u net weer even dat duwtje in de rug om zelf weer aan de slag te gaan.
- Inclusief btw
- Gratis intakegesprek
- 1 werkafspraak van 3 uur
- Kleine opruimmaterialen
- Reiskosten tot 15 km
- Telefonische evaluatie 2-4 weken na laatste afspraak
- Telefonische evaluatie 6 maanden na laatste afspraak
- Tussentijds contact
De schouders eronder – €500,-
Door alle bomen ziet u het bos niet meer. De Professional Organizer helpt u weer op weg.
- Inclusief btw
- Gratis intakegesprek
- 3 werkafspraken van 3 uur
- Kleine opruimmaterialen
- Reiskosten tot 15 km
- Telefonische evaluatie 2-4 weken na laatste afspraak
- Telefonische evaluatie 6 maanden na laatste afspraak
- Tussentijds contact
Uiteraard zijn andere opties bespreekbaar. Het standaard tarief per uur voor de particuliere markt bedraagt €62,50 incl. btw. Informeer gerust naar de mogelijkheden.
Binnen een straal van 15 km vanaf Zwaag reken ik geen reiskosten, daarbuiten vraag ik €0,23 cent per km. Eventuele parkeerkosten worden in rekening gebracht.
Betaling geschiedt vooraf of in 2 delen: 1 deel voorafgaand aan het traject en 1 deel tijdens het traject.
Voor de zakelijke tarieven kunt u contact met mij opnemen.