Professionele begeleiding

Met persoonlijke en deskundige begeleiding zorg ik ervoor dat uw huis weer overzichtelijk wordt, zodat u rust en ruimte kunt ervaren.

Maatwerk aanpak

Iedere persoon en situatie is uniek, daarom bied ik een persoonlijke aanpak aan die aansluit bij uw wensen en behoeften.

Blijvende resultaten

Met mijn hulp en praktische tips zult u blijvende resultaten zien en zult u de vaardigheden leren om zelfstandig uw spullen en huishouden te beheren.

In drie stappen naar een opgeruimd huis samen met de Professional Organizer:

Stap 1: Kennismaking.

Na een eerste telefonisch contact maken we een afspraak voor een intakegesprek. Dit gesprek is gratis. We bespreken tegen welke zaken u aanloopt en ik kan de situatie beoordelen. Hierna maak ik een offerte voor een aantal werkafspraken en kunt u kijken of u daarmee akkoord gaat.

Stap 2: Werkafspraken

Aan het begin van de werkafspraak bespreken we welke ruimte/plek we gaan organiseren. Tijdens het organiseren geef ik tips/adviezen en werken we met kleine doelen. Uiteraard bepaalt u wat er weggaat en wat en blijft. Eventuele materialen die moeten worden afgevoerd kan ik gelijk voor u meenemen.

Stap 3: Contact houden

Tussen en na de geplande werkafspraken is er contact mogelijk. Mocht blijken dat er toch behoefte is aan meer werkafspraken, dan kunnen wij deze makkelijk inplannen. Ook is het mogelijk om ten alle tijden vragen te stellen of advies te vragen. Dit kan heel laagdrempelig via whatsapp.